tirsdag 21. april 2009

BroX, en tanke, konverterer til "Moteblogging"


Nåja, Bullshit.
Er det noe som absolutt ikke interesserer meg må det være "mote".
En ting er det faktum at man kan kle seg slik at det ser bra ut, men å følge en bestemt mote, nei det skjer ikke.

Klær skal i hovedsak være behagelige og holde deg varm.
Nå skal det sies at jeg ikke på noen måte er noen rikmannsønn, og har av den grunn ikke akkurat mulighet til å kle meg opp i allskens dyre juvelbelagte greier. Dog kan man jo følge en "mote" uten å ha de dyreste klærne, uansett intresserer ikke dette meg.

For å være helt ærlig aner jeg ikke hva definisjonen på "mote" er engang.
Vet dere hva? Jeg gidder ikke å finne det ut heller ;)

Min klesstil er vel i all hovedsak preget av arbeidstøy, da jeg er energimontør-lærling, og dette gjør beslag på store deler av dagen min.

Men om man ser bort fra arbeidstøyet er klesstilen min temmelig chill. Noen vil kanskje påstå at det er en "mote" å ikke følge noen "mote", og at min chille klesstil er en egen "mote" og at "mote" er "mote" uansett om det er "mote" eller ikke "mote".
Skjønner? Nei?
Ikke
Jeg
Heller
:D

Uansett vil jeg benytte denne anledning til å reklamere litt for Carlings, eller ikke egentlig Carlings, men heller om et av produktene dem markedfører, nemlig; Levi`s 503 Loose Hard Luck.

Genial bukse til like under tusenlappen (999,-) :p
Nå må jeg nesten spørre: Er denne buksa på "mote" for tiden? I don't know, so u tell me :)


Ken - BroX (Motekongen^^,)

Ingen kommentarer: