fredag 17. april 2009

Jeg gleder meg.

Til tross for at jeg snart fyller 23 år og aldri så mye som har åpnet en eneste Harry Potter bok, gleder jeg meg som en unge til den nyeste filmen "Harry Potter og Halvblodsprinsen" slippes.

Mye på grunn av at jeg har en lillebror på 12, har jeg sett de tidligere filmene.
Jeg har det siste halvåret oppdaget at jeg har blitt mye mer åpen, og fasinert at denne typen film.

De siste filmene i denne "sjangeren" som har fasinert meg er:
  1. Twillight
  2. Spiderwick Krønikene
  3. The Golden Compas
  4. The Forbidden Kingdom
Hvorfor jeg blir så fasinert vet jeg ikke, men jeg har en anelse om at det kan grunne i sjalusi.
Hvor kult hadde det ikke vært å kunne trylle, eller være vampyr?
Tror det hadde vært AMAZING!

Anyway, vil anbefale disse filmene iallefall, og det er ingen tvil om at jeg kommer til å se den nyeste Harry Potter filmen samt oppfølgerene til Twillight.


Ken - BroX

Ingen kommentarer: