fredag 17. april 2009

I want to sleep...5 more minutes!


Ikke tvil i helvette om at dette er det jeg tenker hver forbanna morgen.

Arbeidsdagen starter 07.30 og ideellt skulle jeg sikkert ha stått opp hver dag
klokken 06.30 for å dusje, spise frokost og ikke minst våkne, tipper iallefall dette ville hatt innvirkning på hvordan dagen hadde utartet seg.

MEN

Jeg står ALDRI opp 06.30, egentlig er jeg ikke i nærheten engang.
Hovedsaklig er alarmen stilt inn på 07.00, dog er det sjelden jeg kommer meg opp 07.00.
Som oftest slumrer jeg både en og to ganger, til klokka har blitt for mye og jeg ikke rekker å gjøre noe annet enn bare å kle på meg for så å frese i retning arbeid i litt for høy hastighet.

Det skal da sies at jeg alltid er på plass på arbeid 07.30 iført arbeidsklær og "fit for fight".
Jeg tror muligens at det "sjokket" man får når man ser på vekkeklokka og tenker "FØKK ARBEID OM 10 MIN!" får igang adrenalinpumpa og sørger for en heftig stigning på "våkenkurven"

Skal og sies at jeg er sinnsykt glad for at vi har "Morgenkaffe" på arbeid.
Kaffemaskinen er min venn <3

Sjekk ut fan-gruppa på Facebook


Ken - BroX

Ingen kommentarer: