fredag 17. april 2009

Noen skulle vært skutt!


Vg-Nett er en av underholdningsformene jeg tyr til når klokken passerer midnatt og madammen glor på top model.

Leste nettopp en artikkel med overskriften: "Skandale-pizzabakerne arrestert og siktet"

Derav: "Noen skulle vært skutt"
Jeg mener helt oppriktig at personer som presterer å utføre handlinger som disse skulle vært torturert og ja,, skutt?

Kline inn smørbrød med snørr, putte ost i nesen, nyse på maten og ikke minst fise på salamien.
Fise på salamien faktisk? Ok. Greit. Salami har en særegen lukt, men hvordan i allverden kommer man opp med tanken "Hmm tipper jeg skal fise på salamien som skal være på dette smørbrødet." Spesiellt.

Madammen jobber på et gatekjøkken, hvorav dem lager pizza. Enda godt at jeg har en person og plass å gå til om jeg føler behovet for en pizza. Jeg vet nemlig at verken hun eller jeg kunne funnet på noe som dette.

Dog er jeg temmelig sikker på at om jeg hadde observert en tulling ha snørr i pizzaen min, så hadde han ikke sovet hjemme påfølgende kveld..


Ken - BroX

6 kommentarer:

Anonym sa...

You know what?
Jeg er helt enig, det er motbydelig og ikke minst respektløst, satans mugne folk skal man lete lenge etter (tydeligvis ikke vanskelig når de er så dumme og legger ut filmen på youtube da men)

Hadde jeg sett noe slikt hadde jeg virkelig tatt saken i egne hender.

BroX sa...

Godt å se at jeg ikke er den eneste.

Vil jo påstå at de neppe er de smarteste personene jeg har hørt om opp igjennom tiden, men hva annet kan man forvente av noen som oppfører seg slik som dem. Var liksom forventet at det havnet på youtube :p

Jon sa...

Dominos er jo også ganske kjent, når det skjer på slike steder kan man undre om ikke folk på Peppes/Dolly Dimples kunne gjort det samme, men er glad vi er et høyt hakk bedre enn slike amerikanere som dette når det gjelder moral og intelligens!

BroX sa...

Helt ærlig så har jeg aldri hørt om Dominos (muligens pga at jeg er nordlending?)

Personlig tviler jeg på at dette er et ukjent fenomen på Peppes/Dolly, det er jo tross alt enkeltpersoner som gjør disse tingene, og ikke en kjede.

En annen ting er det faktum at jeg igrunn tviler på at nordmenns moral og intelligens er så mye høyere. Jeg tror at vi generelt har mer kunnskap om verden rundt oss enn den gjennomsnittlige amerikaner. Men når det kommer til moral og intelligens betviler jeg på at vi er noen form for "overmenneske". Nå må vi ikke la nasjonalismen ta overhånd :)


Ken - BroX

Anonym sa...

Eh, her er to blogger til denne VG-artikkelen, den ene foreslår skytevåpen, den andre avkappede hender. For å prompe på salamien. Buse på maten er kanskje ekkelt, men neppe livsfarlig. Men skytevåpen er vel eneste løsning her..vi som er så moralsk og intelligent overlegne burde vel vite hva som er passende straff.

Anonym sa...

Husker innvarndrerne som jobbet på burgersjappa ved siden av Marilyn snøt seg, spyttet og gjorde verre ting med maten før de ga den til kundene. Det ble som en sport å gjøre de verste tingene.

Ikke noe nytt dette her og er meget utbredt. Har selv mistet omtrent all tillitt til spisesteder hvor ungdommer jobber.