fredag 17. april 2009

Rygging, ikke for alle.

Det du trenger:
  1. En bil parkert utenfor et kjøpesenter
  2. En bileier på shoppingtur inne på kjøpesenteret
  3. En bil som ønsker å parkere ved siden av den parkerte bilen utenfor kjøpesenteret
  4. En inkompetent sjåfør

Det som skjer:
  1. Den shoppingglade sjåføren rygger på plass i en parkeringsluke
  2. Den shoppingglade sjåføren drar for å shoppe
  3. Den inkompetente sjåføren ankommer åstedet
  4. Den inkompetente sjåføren finner ut at han skal rygge på plass
  5. Den inkompetente sjåføren treffer perfekt og knuser speilet på bilen.
  6. Den inkompetente sjåføren stikker av uten å si noe
  7. Den shoppingglade sjåføren shopper seg ferdig, kommer ut og oppdager dette
  8. Den shoppingglade sjåføren shopper et "nytt" brukt speilhus, bare i feil farge
  9. Den shoppingglade sjåføren shopper spraylakk
  10. Den shoppingglade sjåføren lakker begge speilhusene i fargen "Sort Silkematt"

Resultat:

<3 Perfekt <3

Den dagen jeg blir diktator skal jeg innføre dødsstraff på folk som bedriver "hit'n run" med bil :p


Ken - BroX

2 kommentarer:

isanknut sa...

ja du er nok litt av en toeffing!Ser ikke ironien i ditt utsagn der du sier /Den dagen jeg blir diktator .o.s.v.lurer paa dinne sjafoeregenskaper.Har en mistanke om at du tror du er en verdensmester!

BroX sa...

Jeg er faktisk usedvanlig tøff, det skal du vite :)

Men jeg stusser på at du ikke ser ironien, for all del liksom, jeg skal ikke dømme deg for å ikke skjønne mine spøker og ironiske utsagn. Dog, få med deg at det var ment som en spøk.

Når det kommer til mine egenskaper son sjåfør skal jeg villig innrømme at jeg blandt annet HATER å rygge. Noen verdensmester er jeg virkelig ikke når det kommer til bilkjøring. Men jeg ville ikke kjørt i en bil for så å bare stikke av, hadde jeg hatt det travelt ville jeg nok skrevet en lapp. Pis øut. :)